Negocjacje z ważnym klientem, pozyskiwanie kontrahentów czy kolacja z partnerem biznesowym? Przy takiej okazji trzeba zaprezentować się dobrze i wybrać lokal, w którym można nie tylko spokojnie porozmawiać, ale też zrobić dobre wrażenie. Sushi bary są miejscami, w których takie biznesowe spotkania często się odbywają. Dlaczego tak się dzieje i czy to faktycznie dobry pomysł?
Sushi bar – prestiżowa miejscówka
Miejsca, w których serwuje się sushi cechują się na ogół specyficzną atmosferą. Jedni twierdzą, że wizyta w sushi barze to wyjątkowe doświadczenie, innych z kolei krępuje panująca tam etykieta. Z tego powodu uznaje się suhi bary za restauracje ekskluzywne, w których przeciętny Kowalski bywa od święta. Taki stan rzeczy sprawia, że sushi bary doskonale nadają się na spotkania biznesowe, a zaproszenie klienta do takiego miejsca od razu podniesie w jego oczach prestiż firmy. W dużych miastach, takich jak Warszawa, Kraków czy Wrocław często zamawia się też sushi lub ramen na imprezy i bankiety służbowe, które odbywają się w budynku firmowym. Japońskie specjały specjały serwuje się czasem pracownikom, kiedy przedsiębiorstwo świętuje sukces lub gdy odbywa się wigilia pracownicza.
Sushi bar – zamawiać sushi czy ramen?
Wizyta w sushi barze to bardzo dobry sposób, aby zaimponować partnerom biznesowym, ale dobrze jest wcześniej zapoznać się z etykietą panującą w takich lokalach. Sushi można jeść palcami, ale znacznie lepiej wypadnie się w oczach klienta, korzystając z tradycyjnych japońskich pałeczek. Jedzenie z ich pomocą należy jednak wcześniej przećwiczyć. Jeżeli natomiast zapraszający obawia się, że nie będzie w stanie spożywać tego typu posiłku z odpowiednią gracją, może rozważyć zamówienie innych potraw, takich jak zupa miso czy ramen. Na stronie https://sushicorner.pl/ można obejrzeć ofertę, którą proponuje znany na cały Wrocław sushi bar. Oprócz samego sushi w ofercie znajdą się także ciekawe sałatki robione według tradycyjnych japońskich przepisów, które można wypróbować, kiedy klient będzie walczył z pałeczkami.