HubSpot od BusinessWeb – CRM bez ograniczeń

Dobry CRM łączy w sobie wiele funkcjonalności, działa na wielu płaszczyznach i służy kilku działom jednocześnie, przez co łatwiej o efektywną organizację pracy, analizę działań zespołu oraz Klientów, wyciąganie wniosków z dotychczasowych kampanii oraz planowanie przyszłości zarówno pod kątem sprzedażowym jak i marketingowym. HubSpot od BusinessWeb to CRM nastawiony na relacje z Klientem, dlatego docenią go świadomi przedsiębiorcy, którzy zatrudniają oddanych specjalistów. Zaangażowana obsługa i profesjonalne rozwiązania IT to sukces każdej firmy.

Dlaczego warto korzystać z HubSpot?

HubSpot to system CRM, który idealnie porządkuje pracę w organizacji i poprawia komunikację. Sprawdzi się u osób zarządzających działami, w marketingu, dziale sprzedaży czy dziale obsługi. Jakie są jego najważniejsze funkcje?

  • Automatyczne generowanie raportów
  • Weryfikacja procesu sprzedaży w czasie rzeczywistym
  • Wszystkie dane o Klientach w jednym miejscu
  • Live chat z Klientem, masowanie kampanie e-mail
  • Różne kanały komunikacji z Klientem w jednej skrzynce
  • Integracja z aplikacjami zewnętrznymi oraz Google Workspace

Opcjom dostępnym w HubSpot nie ma końca, ale zatrzymajmy się na chwilę przy aplikacjach zewnętrznych, ponieważ to duże udogodnienie dla każdej firmy. Przy obecnym rozwoju technologii Klienci są wszędzie. XXI wiek wymusił na przedsiębiorcach bycie w mediach społecznościowych, reagowanie na potrzeby Klientów, wysoką jakość obsługi także tej posprzedażowej. Kontakt z Klientem odbywa się przez maila, Messengera, slacka, telefon, a HubSpot idealnie integruje wszystkie drogi komunikacyjne w jednym miejscu.

CRM w Gmailu

Gmail to najpopularniejszy klient poczty mailowej. Korzystają z niego zarówno Klienci jak i firmy, a dzięki Gmail CRM mamy możliwość integracji poczty z systemem HubSpot. To nie tylko wygoda, że logując się do jednego narzędzia mamy dostęp do wszystkich danych i kanałów komunikacji. CRM w Gmailu daje możliwość monitorowania stanu wysłanych maili i działań jakie podjął klient: czy otworzył maila lub czy pobrał przesłany załącznik, a także tworzenia szablonów i sekwencji, które zdecydowanie ułatwią pracę w każdym zespole w firmie.

You might like

Dodaj komentarz